دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 فروردين 1401 - 11:02

لیگ برتر فوتبال| محک جدی سپاهان و فولاد قبل از آغاز لیگ قهرمانان آسیا

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز و در سال جدید با برگزاری دو دیدار آغاز خواهد شد.
کد خبر : 650123
تراکتور سپاهان

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در قرن جدید برگزار خواهد شد. در واقع ۷ هفته پایانی لیگ به این قرن موکول شد و به نظر می‌آید باید شاهد جدال‌های جذاب و پرحاشیه‌ای در این هفته‌های باقی مانده باشیم. اما امروز قرار است دو نماینده کشورمان قبل از آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آخرین محک جدی خود را بخورند.


نساجی _فولاد


شاگردان ساکت الهامی با نتایج نسبتا خوبی که در نیم فصل دوم گرفتند تا حد زیادی توانستند بقای خود را در لیگ قطعی کرده و با استرس کمتری لیگ را ادامه دهند. از این‌رو در شرایط فعلی برای هر حریفی می‌توانند خطرناک باشند از این جهت که با کمترین فشار و استرس به میدان می‌روند. اما فولاد که خیلی زود از کورس قهرمانی خارج شد برای کسب سهمیه رقابت خواهد کرد. شاگردان جواد نکونام فصل تقریبا پر فراز و نشیبی داشتند و لازمه موفقیت در لیگ قهرمانان داشتن ثبات بیشتر است. اگرچه فولاد سعی کرده با جذب چند بازیکن داخلی و خارجی خود را برای بازی‌های آسیایی تقویت کند. بازی امروز می‌تواند یک دیدار تدارکاتی خیلی خوب هم برای فولاد پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا باشد.


صنعت نفت_سپاهان


نفتی‌ها که سال قبل را با شکست پرسپولیس و باخت مقابل استقلال به پایان رساندند حالا باید به مصاف تیم سوم لیگ سپاهان بروند. قرعه سختی است که نصیب منصوریان و تیمش شده اما قدر مسلم نماینده آبادان با تجربه طولانی که دارد برای بازی در چنین شرایطی آمادگی دارد. نفتی ها با شرایط نسبتا خوبی که در جدول دارند می‌توانند یکی از مدعیان کسب سهمیه بوده و برای رتبه چهارمی تلاش کنند. شرایط سپاهان هم با محرم نویدکیا بهتر شده و اگرچه این تیم تقریبا از کورس قهرمانی خارج شده اما می‌تواند یک نماینده شایسته برای ایران در لیک قهرمانان باشد.


سپاهان رقیب سرسختی برای حفظ مقام سومی و کسب سهمیه در لیگ ندارد و شاید بهتر باشد تمرکز اصلی خود را برای لیگ قهرمانان بگذارد. زقابت‌های لیگ هم می‌تواند حکم بازی‌های دوستانه را برای این تیم داشته باشد.


برنامه بازی‌های هفته بیست‌وچهارم به شرح زیر است:


جمعه - 12 فروردین 1401
نساجی مازندران - فولاد خوزستان، ساعت 17، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد


صنعت نفت آبادان - سپاهان اصفهان، ساعت 18، ورزشگاه تختی آبادان


یکشنبه - 14 فروردین 1401
فجر سپاسی شیراز - آلومینیوم اراک، ساعت 20، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد


تراکتور تبریز - مس رفسنجان، ساعت 20:30، ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز


دوشنبه - 15 فروردین 1401
هوادار تهران - پرسپولیس، 20:30، ورزشگاه پاس قوامین تهران


سه‌شنبه - 16 فروردین 1401
گل‌گهر سیرجان - پدیده مشهد، ساعت 20، ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان


ذوب‌آهن اصفهان - نفت مسجدسلیمان، ساعت 20:30، ورزشگاه فولادشهر


استقلال - پیکان، ساعت 20:30، ورزشگاه آزادی تهران


انتهای پیام/۴۱۴۶


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته